Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeniden birlesmesi gereken gruplar kimler sizce???

  • _rasmus_ • 13 Eylül 2006 02:44 • #513262
    tarja gruba donsun yeter
  • delibaterist • 27 Eylül 2006 22:17 • #514408
    kesinlikle kurban
  • delibaterist • 27 Eylül 2006 22:19 • #514410
    niyeymiş o anti-kurbancılar ölsün beeeeeeee
  • ADIO • 30 Eylül 2006 20:29 • #514670
    BLINK 182
  • beklicem321 • 30 Eylül 2006 21:13 • #514671
    theatre of tragedy ye tarja geri gelsin..
    bir de sentenced...cross my heart and hope to die!!!
  • uguryollu • 1 Ekim 2006 11:45 • #514692
    ron tekrar offspring e donsun ... aslında atom daha iyi calıyor rondan ama olsun onun karizması bile bir baskaydı yıllarca aynı taburede gordugum adamın degismesine hala alısamadım
  • MORVEÖTESİ1995 • 7 Ekim 2006 20:33 • #514975
    pentagram..ki zaten birleşecekler...
  • PoWe • 7 Ekim 2006 21:18 • #514979
    Guns N' Roses :((
  • Necrophilliac • 7 Ekim 2006 22:03 • #514982
    Terrorizer.. Ama asla olamayacak.. Jesse öldü..
  • A Dead Castle • 8 Ekim 2006 23:06 • #515010
    İzel Çelik Ercan