Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeniden birlesmesi gereken gruplar kimler sizce???

  • tolqing • 8 Ekim 2006 23:26 • #515011
    mavi sakal
  • MeTal MaİdEn • 10 Ekim 2006 21:34 • #515087
    abi dediğiniz gibi kurban birleşmeli.
  • lp_Chemist • 29 Ekim 2006 02:44 • #516329
    inanmıyorum tarja nigtwish ten ayrıldımı :S:S
  • mmmmetalliannn • 29 Ekim 2006 02:45 • #516330
    KURBAN!!!!!!!!!!!!!
  • ville89 • 29 Ekim 2006 03:15 • #516331
    david lee roth ve van halen... eski kadroyla guns... bachla skid row..robert plantle jimmy page birleşse bi daha bi de bonzonun oglunu alsalar hoş olur..ha bi de göksel öztunçogluyla yüksek sadakat..
  • 35lik rock_kı • 29 Ekim 2006 11:28 • #516340
    başlı başına hepsi müthişler ama bir arada ayrı bi lezizler hocam...pentegram
  • cansu_cansu • 4 Kasım 2006 15:22 • #516705
    kesinlikle kurbann!!
  • BurakFender • 4 Kasım 2006 16:06 • #516709
    deep purple kesin.yani birleşik te şu ana kadro

    lord
    paice
    blackmore
    gillian
    huges(glover pek silikti de...)
  • PunkERElla • 4 Kasım 2006 17:02 • #516710
    kurbANNNNNN ama imkansız
  • Gurci • 4 Kasım 2006 22:29 • #516727
    Pentagram