aga kaşınıyorlar.. tazzik-i mesane meraklısı değilim bende... ya konuyu başlığı açan yönetemiyor bazen, ona buna bok atıyorlar bizde ne yapalım nefsi müdeafa yapıştırıyoruz.
nazmiyyeaah bi sen eksiktin herzamanki çokbilmişliini katcan yine ukala şey işin gücün ilgi çekmek bu arada GoTH_PriNceSS gerçekten yorumuna hayran kalmamak içten deel süper nikin var n de olsa götik :P sana öselde mesaj çekiyimde tanısalım :)