Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hetfield alkolikken buraya gelseydi içkisini kim cekerdi?

  • up the irons • 19 Temmuz 2006 12:25 • #505423
    ben cekmem abi varsa...
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:29 • #505424
    ben çekerim
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:29 • #505425
    asıl ben cekerım lan yeterkı gelsın
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:31 • #505426
    en çok ben..
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:35 • #505428
    abı yapmaya tamam ılk sen dedın de ben daha cok ısmarlarım hatta sızarsa bızım eve kadar tasırım bıle
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:36 • #505430
    olmaz ilk ben dedim biz de kalcak size de bi gece veririz en fazla
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:38 • #505433
    o zaman sızde kalır bende sızde kalırım anca ole anlasırız o da ılk sen dedın dıye
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:39 • #505434
    tamam olur biralar senden ama :D:D hem james evinde kaldığı insanlar explorer hediye ediyomuş oh oh
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:42 • #505437
    bana sıyah t-shırt uyle terlıklerını verır o zaman
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:43 • #505439
    al senin olsun pazarda var aynısı 2.5 ytl :D