Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hetfield alkolikken buraya gelseydi içkisini kim cekerdi?

  • Holy_Bastard • 19 Temmuz 2006 13:02 • #505459
    ESP Explorer getiremez. Çünkü o ESP Explorer'lar artık üretilmiyor(eski şeklinde üretilmiyor yani). Çünkü Gibson'ın açtığı dava sonucu üretimi yasaklandı o modelin :)
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 13:03 • #505460
    kendi kullandıklarından istiyorum benn
  • Holy_Bastard • 19 Temmuz 2006 13:06 • #505463
    Vermez :)

    Dave Mustaine olsa çıkarıp manyetiğini bile verirdi :)
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 13:07 • #505464
    bende abı ımzalı falan olsun mumkunse cunnıng stunts ta sad but true calarken kullandıgından
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 13:08 • #505465
    niye vermesin :) 500 tane gitarı var ne cimri adam bu :D turşusunu mu kurcak..turşusundan versin bari 1 kilo :s