Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hetfield alkolikken buraya gelseydi içkisini kim cekerdi?

  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:46 • #505440
    haaahh asıl esp pazarsa satılıyo kıloyla kılosu 10 avroymus
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:47 • #505442
    o esp her esp değilllllll
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:48 • #505445
    t-shırt ude her sıyah t-shırte benzemez gercı bana olmaz eleman 1 doksan ben 1 yetmıssekızım hala
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:49 • #505446
    ben giyerim istersen ben 1.85 hem vücut yapım da benziyo gerçi bende var o tshirtlerden ama olsun :D
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:50 • #505448
    bende daha cok var
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:51 • #505450
    madem daha çok var sen sadece eğlen tshirt terlik falan alma :D
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:54 • #505451
    oldu sende ıyıce yuzsuz cıktın hem sende kalıyo esp sı senın oluyo ustune bıde bıraları ben ısmarlıyorum yeter lan sende falan kalmıyo bende kalıyo sende gelmıyosun hocu kusura bakma
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 12:58 • #505454
    tamam o zaman hiç bi yere gitmesin otelde kalalım biralar da alman usülü olsun ok? :)
  • Drive-MAN • 19 Temmuz 2006 12:59 • #505456
    o olur abı ok zaten kanka muhabbetıne baglıyınca hepımıze memleketten taze esp getırır
  • the_TW_named • 19 Temmuz 2006 13:01 • #505458
    taze istemiyorum ya bayat olsun :)