İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
hetfield alkolikken buraya gelseydi içkisini kim cekerdi?
Drive-MAN
• 19 Temmuz 2006 12:46 •
#505440
haaahh asıl esp pazarsa satılıyo kıloyla kılosu 10 avroymus
the_TW_named
• 19 Temmuz 2006 12:47 •
#505442
o esp her esp değilllllll
Drive-MAN
• 19 Temmuz 2006 12:48 •
#505445
t-shırt ude her sıyah t-shırte benzemez gercı bana olmaz eleman 1 doksan ben 1 yetmıssekızım hala
the_TW_named
• 19 Temmuz 2006 12:49 •
#505446
ben giyerim istersen ben 1.85 hem vücut yapım da benziyo gerçi bende var o tshirtlerden ama olsun :D
Drive-MAN
• 19 Temmuz 2006 12:50 •
#505448
bende daha cok var
the_TW_named
• 19 Temmuz 2006 12:51 •
#505450
madem daha çok var sen sadece eğlen tshirt terlik falan alma :D
Drive-MAN
• 19 Temmuz 2006 12:54 •
#505451
oldu sende ıyıce yuzsuz cıktın hem sende kalıyo esp sı senın oluyo ustune bıde bıraları ben ısmarlıyorum yeter lan sende falan kalmıyo bende kalıyo sende gelmıyosun hocu kusura bakma
the_TW_named
• 19 Temmuz 2006 12:58 •
#505454
tamam o zaman hiç bi yere gitmesin otelde kalalım biralar da alman usülü olsun ok? :)
Drive-MAN
• 19 Temmuz 2006 12:59 •
#505456
o olur abı ok zaten kanka muhabbetıne baglıyınca hepımıze memleketten taze esp getırır
the_TW_named
• 19 Temmuz 2006 13:01 •
#505458
taze istemiyorum ya bayat olsun :)
«
1
2
3
»