-
Aklıma anadolu rock geldi.onlar neyin ne olduğundan farkındalardı sanki daha bir dolu şimdiye göre.yeterince örnek alıyormuyuz onları...
-
alınan örneği devam ettirmiyoruz. duygusal nedenler ağır basıyor. bi sürü amatör grup şuan piyasadakilere toz attırır ama onlar parayı bulunca müzik için mi satış için mi müzik yapar bu da ayrı bir tartışma konusu. başlatılanı devam ettirememe. ya izmir bios ta alive grubu ilk çıktıklarında süperdi sonra mekan rock barlıktan concon mekanı olmaya döndü adamlar her telden çaldı. işte olan bana göre bu..
-
Ortada birşeyler yalnış giderse hiçbişey yapamasak bile en azından seninde yaptığın gibi dile getirebiliriz.ve uylerde bunları okur.belki bşeyler değişir:P
teşşekkür ederim.
-
ben teşekkür ederim:))bilet için de özür:))
-
:D
-
dünyadaki olaylara duyarlı olan tek müzik türü rock.gerisi dünyayı tozpembe görüyor.etkileneceklerini sanmıyorum.
-
Anarşi yazılmadan önce(bkz. Pyort Kropotkin) düşünce yapısı olarak anarşiyi savunan sanatçıla vardı.Protestanlık, adlandırılmadan, protrestan düşüncelere sahip sanatçılar vardı.Ve bu sanatçılar Balzac, Bach, Dostoyevski gibi, düşüncelerine ve eserlerine saygı duyulan yazarlardı.
Peki ben Green Day'a saygı duyuyor muyum?Hayır..
Müzik olan bitenden etkilenebilir.Etkilenmeyedebilir.Önemli olan müziğin ne olduğudur.Yani önce liriklere değilde, müziğe bakmak gerekir.
Ha Anti-Amerikan vb. akımlardan etkilenmesin mi?Etkilensin.Doğru düzgün müzik yaptığı sürece, popüler konular üstüne gidebilir.Mesela Sabaton anti-nazi'dir.. Ve iyi müzik yapar.. Bende saygı duyarım..