Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

diyorum ki "metallica" grup üyeleri tek tek ölüyo yerleri dolar mı sizce?

  • death_glory • 15 Ağustos 2006 18:59 • #509743
    diyorum ki

    kim ölmüş?
  • Drive-MAN • 15 Ağustos 2006 20:49 • #509780
    diyorum ki

    heavy metal demek ıstedın heralde neyse kavramlarla ugrasmıyalım
  • NIRVANA_4ever • 16 Ağustos 2006 13:51 • #509919
    diyorum ki

    Ama Metallica'nın albümü daha önce çıkmıştır
  • Necrophilliac • 16 Ağustos 2006 14:33 • #509927
    diyorum ki

    Yoo;) Orjinal veya demo falan arıyorsanız göreceksiniz ki Kill 'em all 1983'te çıktı Exodus sa ilk albumünü 1985'te bastı.. Ama barkotlu ilk albumünü..
  • CRN_CRN_ME • 16 Ağustos 2006 17:33 • #509952
    diyorum ki

    metallica gerçektende çok güzel bir heavy metal grubu onlar işlerini çok iyi yapıyorlar ama neticede belki onlardan daha iyisi de çıkabilir ama bence onlar kadar iyi olabilecek bir grup gerçekten de çok zor gelir bu dünya ya.....eger bir grup olusursa gelen gideni aratır bence....