Yoo;) Orjinal veya demo falan arıyorsanız göreceksiniz ki Kill 'em all 1983'te çıktı Exodus sa ilk albumünü 1985'te bastı.. Ama barkotlu ilk albumünü..
metallica gerçektende çok güzel bir heavy metal grubu onlar işlerini çok iyi yapıyorlar ama neticede belki onlardan daha iyisi de çıkabilir ama bence onlar kadar iyi olabilecek bir grup gerçekten de çok zor gelir bu dünya ya.....eger bir grup olusursa gelen gideni aratır bence....