İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Sizce Kurban eskisine göre nasıl olur?
numbie_X
• 18 Şubat 2007 00:00 •
#522942
eskisinden daha iyi oldular,olacaklar da..gittim gördüm beğendim ben,dünkü konser süperdi,2.konserlerini heyecanla bekliyorum..
mr samwise
• 19 Şubat 2007 13:40 •
#523069
...
NefesAL
• 20 Şubat 2007 12:29 •
#523134
iyi olur iyi bekleyin ve görün =)
distrustful
• 20 Şubat 2007 12:48 •
#523135
ya yapmayın sanki çokmu iyilerdi de eskisiyle kıyaslıcaz...
NefesAL
• 23 Şubat 2007 22:44 •
#523325
işte orası görecelidir...
«
1
2
3
4
5