Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tüyleri diken diken edicek müzik videoları istiyorum ..

  • EMG 85 • 29 Mart 2007 22:51 • #525008
    Cidden beni korkutacak cinstten olsa çok güzel olur önerilerinizi bekliyorum simdiden eyvallah ..
  • l-i-m • 29 Mart 2007 23:00 • #525010
    Tüylerinin diken diken olmasını istiyorsan *syarar* videolar bölümüne Steve VAİ'in klibini ekledi(Tender Surrender),onu izle.Korkacağın bir klip istiyorsan pek fazla korkunç değil ama Michael JACKSON'nın 'Thriller' isimli klibini izle...saygılar..
  • syarar • 29 Mart 2007 23:03 • #525014
    Erhan korkutacak demiş.. benim de aklıma geldi... :D süper klip ama.. tavsiyemdir.. sonundaki tremelo hareketlerinden korkabilirsin.. benim önerim yok ama maalesef...çünkü tarz filan bilmiyorum
  • 2_ • 29 Mart 2007 23:05 • #525017
    Tüyleri diken diken edip + ağlatacak müzik videoları istiyorum ..

    görüşlerinizi bekliyorum
  • Aria GalaCtiCa • 29 Mart 2007 23:06 • #525018
    yok video mideo, dağılın hadi.
  • syarar • 29 Mart 2007 23:36 • #525021
    Tüyleri diken diken edip + ağlatacak müzik videoları istiyorum ..

    budur
  • sadecemüzik • 30 Mart 2007 02:09 • #525024
    Gece uyuyamazsın sonra. Acıklı bir Yeşilçam filmi olsa olmaz mı? Bir paket mendil ve bol miktar patlamış mısır eşliğinde seyrederdin. Korkunç klip izlerken mısır da yiyemezsin. Ya korkudan boğazına kaçar ya da miden bulanır! :s
  • __eUrOnYmOuS__ • 30 Mart 2007 02:57 • #525027
    http://www.youtube.com/watch?v=AHPY_7vqNkc

    Korkunç... Kesinlikle korkunç.. :D
  • Necrophilliac • 30 Mart 2007 06:59 • #525028
    Necrophagia diye bir grup var.Klipleriyle meşhur.İğrençtir.Yani hakkaten iğrençtir.Haemorrhage'ın falan da bir iki ona benzer klibi var ama hiçbiri o kadar değil.Necrophagia iyidir.
  • Aria GalaCtiCa • 30 Mart 2007 07:01 • #525029
    Benim üstte verdiğim videolardan biri Necrophagia, bloodfreak. Tavsiye ederim dicem de tavsiye etmemişim, direk linkini vermişim izleyin diye. O yüzden +18 diye bas bas bağırdım orda.