Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
Herkesin seçimi kendine :)
Ben rahatsız olmuyorum adamın kadın kıyafeti giymesinden,erkeklerle samimi olmasından vs.
Ama ne adamı sadece bunun için seviyorum ne de grubu sadece adam için seviyorum :)
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
o kuşkusuz fakat linde_'nin de dediği gibi olaylar müziğin önüne geçiyorsa yavaş yavaş silinirsin müzik piyasasından bu albümde ona işaret olabilir sanırım...bilmiyorum doğru muyum yanlış mıyım...