Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor?

  • kare-te • 21 Temmuz 2008 17:07 • #535048
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    yanlış seçim yapmış parayı bulsam gaylerle değil lezbiyenlerle takılırdım
  • Mephistopholes • 22 Temmuz 2008 20:51 • #535057
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Herkesin seçimi kendine :)
    Ben rahatsız olmuyorum adamın kadın kıyafeti giymesinden,erkeklerle samimi olmasından vs.
    Ama ne adamı sadece bunun için seviyorum ne de grubu sadece adam için seviyorum :)
  • leviathenn • 28 Temmuz 2008 08:26 • #535105
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    ne bu şiddet bu celal :S
  • dimmuborgirfan • 13 Eylül 2008 20:01 • #535785
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Ya sanane Alexi nin namusundan özel hayatından sen sadece müziğini dinle gerisini boşver hem dayının oğlu mu ki canım?
  • Rock_forever • 14 Eylül 2008 11:08 • #535789
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    o kuşkusuz fakat linde_'nin de dediği gibi olaylar müziğin önüne geçiyorsa yavaş yavaş silinirsin müzik piyasasından bu albümde ona işaret olabilir sanırım...bilmiyorum doğru muyum yanlış mıyım...




    ---------------------------
    metaler writer...