ankarada kıvılcım da bir araştırma yaptım bass gitarmı alsam yoksa elektromu alsam çok kararsızım elektro gitar için fender Stratocaster meksika yapımı düşünüyorum tabi bir de çalışmak için bir amplifikatör de alıcam bass için tavsiyerinizi bakliyorum