Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1000 euro ayırdım elektro yada bass gitar alıcam önerilerinizi bekliyorum

  • speedoas • 18 Mayıs 2005 18:45 • #543319
    ankarada kıvılcım da bir araştırma yaptım bass gitarmı alsam yoksa elektromu alsam çok kararsızım elektro gitar için fender Stratocaster meksika yapımı düşünüyorum tabi bir de çalışmak için bir amplifikatör de alıcam bass için tavsiyerinizi bakliyorum
  • ibanetze • 18 Mayıs 2005 19:24 • #543320
    1000 euroyu toplayana kadar, hiç mi düşünmedin ne alıyım diye :D git bi tane araba al, ayağını yerden kessin, ben valla elimde 500 milyon varken beş sene önceden biliyodum kısmetimin epiphone olduğunu, ikinci el :)
  • Ulaireattea • 18 Mayıs 2005 20:43 • #543326
    Yapıcağın müzik türünü belirtirsen daha kolay yardımcı olurlar.Bence Epiphone Goth Les Paul ya da G400 paran için ideal tabi ampili ile beraber
  • speedoas • 18 Mayıs 2005 20:56 • #543327
    pop-rock
  • Ulaireattea • 18 Mayıs 2005 23:33 • #543335
    Fender Strat uyar heralde çok birşey bilmem o konuda tahmin ettimde...O konu hakkında bilen çokdur bi tom900 mü ne o bilir mesela
  • blackened69 • 19 Mayıs 2005 09:46 • #543340
    pop-rock türü için en iyi gitar Fender Telecaster'dır. Tek manyetikli (humbucker) filan hem, hoş, koyu bir tonu var bu zımbırtıların... ama orijinal amerikan ya da hiç olmazsa meksika olmasına dikkat et, sakın squier alma!
  • pUnKeR • 19 Mayıs 2005 11:59 • #543342
    telecasterın orjinalinde humbucker yoktur.sonradan yapılan modellerinde vardır ama almaya değmez. eniyisi strat al sen..
  • ibanetze • 19 Mayıs 2005 12:51 • #543343
    yav o humbuckeri yanlış yazmış.tek sarımlı manyetiklere single coil deniyo,ondan bahsetmiş aslında,yani doğru demiş ama terim yanlış :)
  • drummist • 20 Mayıs 2005 15:58 • #543370
    1-bu kadar para biriktirdin ve ne alacağını bilmediğine göre(hatta enstruman olarak bile) çok paralısın demektir.
    2-telecaster değil, stratla daha iyi yapılır. kendine sert bir biçim yaratmaya çalışan arkadaşlar ellerinde bu gitarla dolaşır üstelik bazı sert kafalılara göre pop yaptıkları için ortaya "telecasterle daha iyi pop yapılır" çıkar. hemde şunu söyleyerek "telecasterda hambucker var"(?)
    3-squier al üzerine dimarzio taktır öyle çal.
    4-ama bu paraya o gitara bakmazsın, ancak benim elimde görürsün
    5-ibanetze adamım bak konuştuklarımız ne kadar işe yaramış.
  • ner • 20 Mayıs 2005 16:36 • #543374
    tele en karakterli gitardır, gitarı anlayanlar tele kullanmalıdır.