-
parayı biriktirmedim ayırdım :) alıcağim gitarı aynı zamanda üzerinden para kazanacağım bir işte kullanmak istiyorum klasik gitar çalıyorum normalde bass gitar konusunda yetenekli olduğum ve başlangıç için yeteri kadar nota ve arnomi bilgisine sahip olduğum söylendiği için düşünüyorum eee o konu hakkında kimse bişi yazmamış yani bass gitar alırsam ne almalıyım
evet senelerdir bu işin içinde olan insanların görüşlerini almak akıllıca olur diye forumdatım
görüşleriniz itina ile değerlendirilir yazanların ellerine sağlık
-
bir şey daha ben pop-rock çalıcam ama dinlediğim müzik türü bu değil
-
karakterine birşey mi dedik? niye kıçından anlıyorsunuz lafı?
-
cort a6...
-
sana laf atan olmadı ki "karakterli gitar" derken. hayırdır, nedir bu gerginlik???
-
epiphone-thunderbird al.(bass olaraktan).gibson olanı seni baslangıç olarak da fiyat olarak da aşar.bass için thunderbird'ler en sıkı serilerdir, istedigin muzigi yaparsın bakınız SOAD da, Nirvana da, Pamela da bunu kullanıyor.=))))
-
bence bass gitar almak istiyosan önerim yamaha trb serisi bi bass almandır tabi 100-200 euro daha fazla vermen gerekebilir ve trb serisi bi gitar alırsan bidaha değistirmenede gerek kalmaz ömür boyu kullanırsın
-
gergin olan sensin. yazdığın mesaja bak. forumda stratocasterin pop'a daha uygun olduğu tartışılıyo sen kalkmış tele daha karakterli diyosun. pop bu ne karakteri? kel alaka.
-
yamaha trb 1005 nt aslında güzel ama onu alırsam 1000 euro yu direk ona vericem amfi.. alamıcam eee ama ömür boyu kullanılacaksa değer sanırım
-
peşin alıyorsan trb 1006 1050 bence düşün!!