Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1000 euro ayırdım elektro yada bass gitar alıcam önerilerinizi bekliyorum

  • speedoas • 20 Mayıs 2005 18:26 • #543378
    parayı biriktirmedim ayırdım :) alıcağim gitarı aynı zamanda üzerinden para kazanacağım bir işte kullanmak istiyorum klasik gitar çalıyorum normalde bass gitar konusunda yetenekli olduğum ve başlangıç için yeteri kadar nota ve arnomi bilgisine sahip olduğum söylendiği için düşünüyorum eee o konu hakkında kimse bişi yazmamış yani bass gitar alırsam ne almalıyım

    evet senelerdir bu işin içinde olan insanların görüşlerini almak akıllıca olur diye forumdatım

    görüşleriniz itina ile değerlendirilir yazanların ellerine sağlık
  • speedoas • 20 Mayıs 2005 18:30 • #543379
    bir şey daha ben pop-rock çalıcam ama dinlediğim müzik türü bu değil
  • drummist • 20 Mayıs 2005 19:11 • #543382
    karakterine birşey mi dedik? niye kıçından anlıyorsunuz lafı?
  • yalcin • 20 Mayıs 2005 19:38 • #543384
    cort a6...
  • ner • 20 Mayıs 2005 22:11 • #543395
    sana laf atan olmadı ki "karakterli gitar" derken. hayırdır, nedir bu gerginlik???
  • Muddy Bank • 20 Mayıs 2005 22:41 • #543396
    epiphone-thunderbird al.(bass olaraktan).gibson olanı seni baslangıç olarak da fiyat olarak da aşar.bass için thunderbird'ler en sıkı serilerdir, istedigin muzigi yaparsın bakınız SOAD da, Nirvana da, Pamela da bunu kullanıyor.=))))
  • Steve Harris • 21 Mayıs 2005 20:01 • #543421
    bence bass gitar almak istiyosan önerim yamaha trb serisi bi bass almandır tabi 100-200 euro daha fazla vermen gerekebilir ve trb serisi bi gitar alırsan bidaha değistirmenede gerek kalmaz ömür boyu kullanırsın
  • drummist • 21 Mayıs 2005 20:20 • #543422
    gergin olan sensin. yazdığın mesaja bak. forumda stratocasterin pop'a daha uygun olduğu tartışılıyo sen kalkmış tele daha karakterli diyosun. pop bu ne karakteri? kel alaka.
  • speedoas • 22 Mayıs 2005 15:01 • #543454
    yamaha trb 1005 nt aslında güzel ama onu alırsam 1000 euro yu direk ona vericem amfi.. alamıcam eee ama ömür boyu kullanılacaksa değer sanırım
  • need_a_cure • 23 Mayıs 2005 10:44 • #543466
    peşin alıyorsan trb 1006 1050 € bence düşün!!