Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1000 euro ayırdım elektro yada bass gitar alıcam önerilerinizi bekliyorum

  • Muddy Bank • 20 Mayıs 2005 22:41 • #543396
    epiphone-thunderbird al.(bass olaraktan).gibson olanı seni baslangıç olarak da fiyat olarak da aşar.bass için thunderbird'ler en sıkı serilerdir, istedigin muzigi yaparsın bakınız SOAD da, Nirvana da, Pamela da bunu kullanıyor.=))))
Bu konunun tüm mesajları