Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • Webeffect • 29 Mayıs 2005 23:10 • #543596
    ya abi neden bu kadar kasiyorsunuz ki. Evinizde 24 bit ses kalitesinde kayit yapan bir ses karti yok mu. creative live 5.1 bile isinizi görür. hem kayitlarinizi kanal olarak yapmis olursunuz.. hemde kaliteli. biz çok yapiyoruz oyle. bütün enstrumanlar sirayla çaliyoruz. metronom esliginde.. sonrada ben mixliyorum parçalari. Fakat bura biraz aranje bilginizin olmasi gerek. bir kaç program kullaniyor olmaniz gerekmekte..
    fakat davulu kaydetmek her zaman çok zor olur. davul sorun çikarirsa. siz bütün gatar, vocal vs.. seyleri yapin. sonrada studyoda bir kere kayit yapin. onlari birlestirin olsun bitsin.
    ama dedigim gibi ses kartinin en az 24 bit kiyit yapabilmesi lazim. yoksa ses net olmaz..
Bu konunun tüm mesajları