Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • Single_FACTOR • 30 Mayıs 2005 00:03 • #543601
    16 bit le 24 bit farkını insan kulağı ayırt edemez. o olay çok önemli değil.
    ayrıca net kayıt yapabilmek bit le alakalı değildir.piyasadaki tüm ses kartları zaten 16-24 bittir öyle olmasaydı bilgisayarda cd dinleyemezdiniz.
    profesyonel bir ses kartı kullanmadan s.Blaster gibi bir oyun kartıyla kayıt yapmak mümkündür. tek fark diğerinin asio driverda, samplerate, Latency de sorun çıkarıp kullanıcıyı kanser yapmasıdır.
Bu konunun tüm mesajları