ya abi creative live value 5.1 var, davulları FL studio'da yazıp cubase'e atarak kaydediyorum kendi çapımda bişeyler yapıyorum ama nedendir bilmem hep adını koyamadığım bi boşluk var şarkılarda.. soracığıma, hade kaydettim mixledim, cubasede güzel çıkan ses mp3e çevirince basları patlatıyo cdye atıp discmande dinliosun baslar duyulmuyo abuk subuk.. kıstas olarak almamız gereken nedir neye göre mixlemek gerekiyo çok muallakta o olay.. sora ses kısık oluyo nedense hep (benim beceriksizliğim olması ihtimali büyük tabi) duyulcak kadar açınca çatır çatır oluyo sesler.. yetenekmi yoktur nedir anlamadımki.. ayrıca öyle hane kaydediyorum öyle duruyo durumuda yok baya kasıyorumda, efektler tonlar hepsini teker teker ayarlıyorum ama yok yani ''işte bu!'' gelmiyo bi türlü..