öncelikle ana çıkışı 0db nin üzerinde tüm seslerin peak yapmayacağıseviyeye ayarlaman gerek.
enstrüman katıtlarını direk ses kartına girmek sesleri çatlatır.
ilk önce bir pre-amp kullanman gerekli, daha sonra kaydedilen seslerin, kötü duyulan patlaya-cazırdayan kısımlarını temizlemelisin.
multibant comperssör çok iyi iş görür ama sadece o yeterli olmaz. eğer sistemin güçlü değilse EQ lar comresörler patlar.