Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • Single_FACTOR • 30 Mayıs 2005 01:59 • #543604
    öncelikle ana çıkışı 0db nin üzerinde tüm seslerin peak yapmayacağıseviyeye ayarlaman gerek.
    enstrüman katıtlarını direk ses kartına girmek sesleri çatlatır.
    ilk önce bir pre-amp kullanman gerekli, daha sonra kaydedilen seslerin, kötü duyulan patlaya-cazırdayan kısımlarını temizlemelisin.
    multibant comperssör çok iyi iş görür ama sadece o yeterli olmaz. eğer sistemin güçlü değilse EQ lar comresörler patlar.
Bu konunun tüm mesajları