Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • imsomniac • 30 Mayıs 2005 02:09 • #543605
    direk değil aslında ya, pre-ampta denmez tabi ama boss me-30 kullanıyorum bilgisayarla gitar arasında.. asıl işi efekt olsada pre-amp özelliğide var iyi ya da kötü.. bi de, çatlayan kısımları temizlemek dediğin ne? ne şekilde temizlemek?
Bu konunun tüm mesajları