Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • Webeffect • 30 Mayıs 2005 18:05 • #543612
    evet 16 ve 24 bit arasindaki fark zor anlasilir ama ikisinide dinledigin zaman ardarda farki görürsünüz. 24 bit sesi temiz aliyor. 16 bit te ise kötü ses bozukluklari var.. hem cd kalitesi olayi farkli onlar studyoda yaptiklari çin sesi zaten en kaliteli sekilde aliyorlar..

    ya sorun sadace bir demo ise. benim dedigim gibi 24 bit ile kaydedin. biz boyle çok demo çikarttik. valla çok güzel oluyor.. ben kendim bunlari yaptigim için bu kadar emin konusuyorum.. live 5.1 ile çok rahat bir demo yaparsiniz..
Bu konunun tüm mesajları