Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • fibonacci • 31 Mayıs 2005 21:40 • #543642
    Neyse, 16-24 olayını bırakalım da. Nette biraz "mastering a u d i o" diye arama yapın, bulduklarınız çok işinize yarayacaktır. Bir arkadaşın bahsettiği "anlatamadığım bir boşluk" ise dinamiklerin sönük olmasından kaynaklanıyor. Bunun da çaresi master işlemidir. En azından miksi bitirdikten sonra kaydı bir kompresör'den geçirmekte her zaman fayda vardır. Kompresörün ayarlarını ise zevkinize göre deneyerek bulabilirsiniz, "en iyi ayar budur" diye birşey yok yani.
Bu konunun tüm mesajları