Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • imsomniac • 1 Haziran 2005 02:02 • #543648
    kompresörden geçirme dediğin işi nası yapıcam peki? kompresör olarak neyi kullancam daha doğrusu? cubase'in içinde bunun için bi plug-in filanmı var (ya da plug-inmi bulup yüklücez) yoksa ayrı bi programmı kullancaz?
Bu konunun tüm mesajları