Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • thriller • 3 Haziran 2005 17:06 • #543704
    Şu demo işini evde kendiniz yapın derim..zaten enstruman çalıyorusunz.basit bir düzenleme programınıda 4-5 ayda öğrenirsiniz iyice.
Bu konunun tüm mesajları