Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • Webeffect • 2 Haziran 2005 23:01 • #543690
    ya evde bilgisayarda kaydettigin sarkilarda islik sesi hep olur. bunu önleyemezsin. sadece studyoda yapilan kayitlarda onlar yoktur. onlardaki aletler süper. bilgisayarda kayit yapmiyorlar..
  • thriller • 3 Haziran 2005 17:06 • #543704
    Şu demo işini evde kendiniz yapın derim..zaten enstruman çalıyorusunz.basit bir düzenleme programınıda 4-5 ayda öğrenirsiniz iyice.
  • fibonacci • 5 Haziran 2005 12:37 • #543730
    Bedava bir sürü vst var. Nette ufak bir araştırmayla bir sürü güzel şey bulunur.