Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

400-550$ arası Amerika'dan gitar alıcam,ne tavsiye edersiniz?

  • containerr • 6 Haziran 2005 14:45 • #543757
    bu yaz ağustos ayına doğru bir arkadaşım amerikaya gideceği için bana istediğim elektro gitarı getirecek(parasıyla tabi;}400-550 dolarlık bir bütçeyle(ne kadar biriktirirsem) ibanez ya da onun gibi kaliteli bir gitar alabilirmiyim?şu anda aklımda ibanez rg serisi var ama ESP de olabilir.ne dersiniz bu parayı ve amerika şansını nasıl değerlendirmeliyim?belli bir müzik tarzı için değil de her şeye uyacak bir gitar istiyorum.bir de 0 gitar bakacağım birkaç tane yabancı site söylermisiniz?
Bu konunun tüm mesajları