bu yaz ağustos ayına doğru bir arkadaşım amerikaya gideceği için bana istediğim elektro gitarı getirecek(parasıyla tabi;}400-550 dolarlık bir bütçeyle(ne kadar biriktirirsem) ibanez ya da onun gibi kaliteli bir gitar alabilirmiyim?şu anda aklımda ibanez rg serisi var ama ESP de olabilir.ne dersiniz bu parayı ve amerika şansını nasıl değerlendirmeliyim?belli bir müzik tarzı için değil de her şeye uyacak bir gitar istiyorum.bir de 0 gitar bakacağım birkaç tane yabancı site söylermisiniz?