bu yaz ağustos ayına doğru bir arkadaşım amerikaya gideceği için bana istediğim elektro gitarı getirecek(parasıyla tabi;}400-550 dolarlık bir bütçeyle(ne kadar biriktirirsem) ibanez ya da onun gibi kaliteli bir gitar alabilirmiyim?şu anda aklımda ibanez rg serisi var ama ESP de olabilir.ne dersiniz bu parayı ve amerika şansını nasıl değerlendirmeliyim?belli bir müzik tarzı için değil de her şeye uyacak bir gitar istiyorum.bir de 0 gitar bakacağım birkaç tane yabancı site söylermisiniz?
en sağlam siteler musiciansfriend.com,samash.com bi de music123.com bence ibanez aldır amreikada fiyatları çok ucuz bana da bi tane crybaby aldırıversene :)) orda 69 dolar türkiyede 155 dolar baya fark var yani arada
tabii tercih meslesi ama benim görüşüm iyi bi dean cadillac ta olabilir... Dean lerin türkiyede popülaritesi fazla yok ama inan bana çok iyi gitarlar-hatta o fiyata 1tane dean cadillac neck-thru gitar alablirsin-
türkiyede fazla popüler olamamış ancak aslında çok iyi olan shecter ve westone gitarlarını deneyebilirsin.shecter aktif olarak üretilen ve her yerde bulabileceğin(amerikada) bir gitar ancak westone için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.yapımı uzun yıllar önce durdu, ingiliz malı bir gitar.çok kaliteli ve nadiren bulunmasına rağmen ucuzdur amerikada.bu iki gitarla ilgili linkleri garaj/linklere eklemiştim.ordan bakabilirsin.birde ebay.com dan westone fiyatlarına da bakabilirsin