Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

400-550$ arası Amerika'dan gitar alıcam,ne tavsiye edersiniz?

  • dazednconfused • 7 Haziran 2005 13:34 • #543790
    türkiyede fazla popüler olamamış ancak aslında çok iyi olan shecter ve westone gitarlarını deneyebilirsin.shecter aktif olarak üretilen ve her yerde bulabileceğin(amerikada) bir gitar ancak westone için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.yapımı uzun yıllar önce durdu, ingiliz malı bir gitar.çok kaliteli ve nadiren bulunmasına rağmen ucuzdur amerikada.bu iki gitarla ilgili linkleri garaj/linklere eklemiştim.ordan bakabilirsin.birde ebay.com dan westone fiyatlarına da bakabilirsin
Bu konunun tüm mesajları