soru 2) ben ... yaşındayım. çok mu geç?
cevap 2) niye geç olsun? amaç hobi değil mi? zevk aldığın sürece sorun yok. ayrıca geç yaşta başlamış çok müzisyen var dünyada. çok fazla biyografi okuma.yok 5 yaşında piyanoya başladı 7 yaşında bilmem naaptı. onlar az sayıdaki şanslı ve üstün yetenekli insanlar. sen keyfine bak. hobi mobi derken bişeyler de oluverir kim bilir?