Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir alete başlamak isteyenlerin sık sorduğu sorular(ekleyiniz) BABİSSS

  • erbil • 9 Haziran 2005 16:01 • #543850
    soru 2) ben ... yaşındayım. çok mu geç?
    cevap 2) niye geç olsun? amaç hobi değil mi? zevk aldığın sürece sorun yok. ayrıca geç yaşta başlamış çok müzisyen var dünyada. çok fazla biyografi okuma.yok 5 yaşında piyanoya başladı 7 yaşında bilmem naaptı. onlar az sayıdaki şanslı ve üstün yetenekli insanlar. sen keyfine bak. hobi mobi derken bişeyler de oluverir kim bilir?
Bu konunun tüm mesajları