soru 9) elektro gitar çalmak istiyorum, elektro ile mi başlayayım klasiklemi?
cevap 9) bunun belirli bir standartı yok, amacın iyi bir elektro gitarist olmaksa al eline elektroyu ve başla, parmakların onunla alışsın, ancak amacın iyi bir 'müzisyen' olmaksa, nota bilgilerini kavramak ve diğer yönlerden iyi bir temel almak adına klasiğin daha uygun olduğunu söylüyolar iyi müzisyenler.. (tabe burda nota bilen, solfej bilen, her aleti notalarını kavradığında az çok anlayabilen bi müzisyenden bahsediyoruz.. bu biraz motosiklet sürmek için önce bisiklete binme olayına benziyo kanımca, motosikletle başladığındada iyi bi sürücü olabilirsin, ancak bisikletle dengeyi, kuralları daha rahat kavrarsın)