Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir alete başlamak isteyenlerin sık sorduğu sorular(ekleyiniz) BABİSSS

  • erbil • 12 Haziran 2005 16:23 • #543939
    soru 14) ben ... çalmayı da ... çalmayı da çok istiyorum. hangisinden başlayayım. hangisi daha kolay?
    cevap 14) aletin daha zoru daha kolayı olmaz. daha önce de söyledim herbirinin farklı zorlukları olur. yalnız birşey var. kimi alete başlamak kolay, geliştirmek zordur. kimine de tam tersi.
Bu konunun tüm mesajları