soru17) ben... çalmak istiyorum. yalnız nota öğrenmek istemiyorum. nefret ettirdiler okulda notadan abi! napiim?
cevap17) haklısın. tamam o zaman çok nefret ediyosan öğrenme nota mota. hiç nota bilmeyen ne müzisyenler var. yalnız o adamlar işi çekirdekten öğrenmişler. var mı senin de öyle bir ortamın?
bak dinle şimdi: bu nota işi valla o kadar zor değil. ben de okulda tarih dersinden nefret ediyodum. ama şimdi ne kadar zevkliymiş diyorum. (okul bitti ya;))
müzikte nota bilmemek, koca kütüphanede dolaşıp, okuma yazma bilmemeye benziyor. bak azıcık zorla, nasıl zevkli olduğunu göreceksin.