Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir alete başlamak isteyenlerin sık sorduğu sorular(ekleyiniz) BABİSSS

  • erbil • 14 Haziran 2005 13:31 • #544008
    soru17) ben... çalmak istiyorum. yalnız nota öğrenmek istemiyorum. nefret ettirdiler okulda notadan abi! napiim?
    cevap17) haklısın. tamam o zaman çok nefret ediyosan öğrenme nota mota. hiç nota bilmeyen ne müzisyenler var. yalnız o adamlar işi çekirdekten öğrenmişler. var mı senin de öyle bir ortamın?
    bak dinle şimdi: bu nota işi valla o kadar zor değil. ben de okulda tarih dersinden nefret ediyodum. ama şimdi ne kadar zevkliymiş diyorum. (okul bitti ya;))
    müzikte nota bilmemek, koca kütüphanede dolaşıp, okuma yazma bilmemeye benziyor. bak azıcık zorla, nasıl zevkli olduğunu göreceksin.
Bu konunun tüm mesajları