Hmm ilginç. Öyleyse eyvallah ama standart boyutta bir manyetiği yaptırmaya kalkmak, işin astarını yüzünden pahalıya getirmek olur. Ayrıca iyi bir fiyat verip alacağın top bir manyetikten daha iyi bir manyetiği yapacak kaç kişi var ki Türkiye'de... Onu geçtim iyi bir manyetik yapacak veya manyetik yapacak insan da var mıdır bilmiyorum.