Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sahneye cıkacaksınız buyuk bir konser var sizin için cok onemli !!!

  • jasuakamikaze • 30 Ocak 2006 11:15 • #548055
    Şimdi bu konserde size bildiğiniz butun pedallardan getiriyorlar ve sadece 3 tanesini kullanmanız gerektiği soyleniyor!!! (ISSIZ ADA MİSALİ :P )


    ( Bu arada Sadece analog pedal kullanılacak yani BOSS GT-8 secip işin içinden cıkmayın )

    Ayrıca WAH ya da WHAMMY pedalınız bu stuptaki 4. pedal olarak verilecek!!!

    HADİ BAKALIM CIKIN İŞİN İÇİNDEN !!!
Bu konunun tüm mesajları