Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sahneye cıkacaksınız buyuk bir konser var sizin için cok onemli !!!

  • jasuakamikaze • 30 Ocak 2006 11:15 • #548055
    Şimdi bu konserde size bildiğiniz butun pedallardan getiriyorlar ve sadece 3 tanesini kullanmanız gerektiği soyleniyor!!! (ISSIZ ADA MİSALİ :P )


    ( Bu arada Sadece analog pedal kullanılacak yani BOSS GT-8 secip işin içinden cıkmayın )

    Ayrıca WAH ya da WHAMMY pedalınız bu stuptaki 4. pedal olarak verilecek!!!

    HADİ BAKALIM CIKIN İŞİN İÇİNDEN !!!
  • kutay__ • 30 Ocak 2006 12:49 • #548056
    sadece

    gitar - ds1 - vox anfi

    bu kadar :)
  • ibanetze • 30 Ocak 2006 14:03 • #548062
    herangi bi kompresör
    ibanez tube screamer TS9
    bi de olmazsa olmaz boss digital delay DD-6
  • jasuakamikaze • 30 Ocak 2006 14:17 • #548063
    ya iyi soylemişsin ama gitar ve amfi arasındaki pedalları soruyorum

    gerçi sen diyorsan ki bana tek pedal yeter sen bilirsin :D

    ama sagol gusel cevap aslında
  • _soloistdeve_ • 2 Şubat 2006 22:41 • #548137
    Boss mt-2 birde chorusu yeter...
  • ReigN13 • 3 Şubat 2006 00:44 • #548143
    gaini yüksek bir overdrive pedalı bi de boss cs-3.canavar gibi işte..:) ha olursa bi de herhangi bi delay pedalı.. daha ne isteyim yahu..
  • Black_Explorer • 3 Şubat 2006 04:19 • #548151
    MT-2
    Cry Baby
    OC3(ya da PS5)
  • ibanetze • 3 Şubat 2006 13:12 • #548155
    bende var ikisi de,satayım sana :)
  • jasuakamikaze • 3 Şubat 2006 14:34 • #548157
    cry baby zaten istersen 4. pedal olarak veriliyor !!!

    Onu buraya yazmana gerek yoktu aslında :D
  • emredrsn • 3 Şubat 2006 21:54 • #548168
    boss dd6
    mxr dyna comp
    marshall bluesbreaker(bb2)

    cry babymide vermişler daha ne isteyim:)))