-
Şimdi bu konserde size bildiğiniz butun pedallardan getiriyorlar ve sadece 3 tanesini kullanmanız gerektiği soyleniyor!!! (ISSIZ ADA MİSALİ :P )
( Bu arada Sadece analog pedal kullanılacak yani BOSS GT-8 secip işin içinden cıkmayın )
Ayrıca WAH ya da WHAMMY pedalınız bu stuptaki 4. pedal olarak verilecek!!!
HADİ BAKALIM CIKIN İŞİN İÇİNDEN !!!
-
sadece
gitar - ds1 - vox anfi
bu kadar :)
-
herangi bi kompresör
ibanez tube screamer TS9
bi de olmazsa olmaz boss digital delay DD-6
-
ya iyi soylemişsin ama gitar ve amfi arasındaki pedalları soruyorum
gerçi sen diyorsan ki bana tek pedal yeter sen bilirsin :D
ama sagol gusel cevap aslında
-
Boss mt-2 birde chorusu yeter...
-
gaini yüksek bir overdrive pedalı bi de boss cs-3.canavar gibi işte..:) ha olursa bi de herhangi bi delay pedalı.. daha ne isteyim yahu..
-
MT-2
Cry Baby
OC3(ya da PS5)
-
bende var ikisi de,satayım sana :)
-
cry baby zaten istersen 4. pedal olarak veriliyor !!!
Onu buraya yazmana gerek yoktu aslında :D
-
boss dd6
mxr dyna comp
marshall bluesbreaker(bb2)
cry babymide vermişler daha ne isteyim:)))