Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sahneye cıkacaksınız buyuk bir konser var sizin için cok onemli !!!

  • jasuakamikaze • 11 Şubat 2006 01:17 • #548255
    Ya kotu bişey yapmadım tebrik ettim cunku doğru kullanıldığında volume pedal mukemmel bir hava katıyor bene parcalara

    ama ... :D
  • rassob • 21 Mayıs 2006 14:30 • #549660
    boss os2 , dd6 bir de ts9 (ya da boss bd2)
  • kovboysuz_at • 26 Mayıs 2006 10:34 • #549755
    DOD fx70... biraz cannabis.... bir de Pitch-Shifter markasi onemli degil... tabi gitar Jackson king-V ve amfi Marshall olacak...