İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Sahneye cıkacaksınız buyuk bir konser var sizin için cok onemli !!!
pUnKeR
• 4 Şubat 2006 01:07 •
#548172
mxr dyna comp
ibanez tube screamer ts-9
jim dunlop cry baby
başka pedala gerek yok...
CaFeiN
• 4 Şubat 2006 22:59 •
#548184
pod xt live yeterli :D
mmkeskin
• 5 Şubat 2006 23:24 •
#548202
boss OD3 Boss DS2 birde boss dd3
jasuakamikaze
• 6 Şubat 2006 10:19 •
#548207
Ya su pod xt life nasıl hiç denemedim ben BOSS GT 8 almayı dusunuyorum ama bazıları POD XT dene once diyorlar GT8 ile arasındaki farklar ne mesela ??? Birde fiyatı ne kadar ?
drummist
• 6 Şubat 2006 22:48 •
#548217
ds1, tube screamer, marshall kompressör
MeDuSA2
• 7 Şubat 2006 19:31 •
#548227
oVER DRİVE,VOLUME,CHORUS
jasuakamikaze
• 7 Şubat 2006 20:41 •
#548228
Tebrik ederim!!! bende setupımda volume pedal kullanıyorum ve bir tek sen volume pedal yazdın simdiye kadar...
ibanetze
• 9 Şubat 2006 11:06 •
#548235
gerekmiyosa niye kullansın millet
bunun için insan tebrik edilir mi :))
PeshTeMAL
• 10 Şubat 2006 15:00 •
#548238
Boss DS-2 + Boss DD-6 + Boss CH-1
amfi yoksa DS-2 yerine Sansamp Triac.
KeReMmM
• 10 Şubat 2006 15:33 •
#548239
mxr dyna comp
sans amp tri ac
boss ps2
+
wah
«
1
2
3
»