Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sahneye cıkacaksınız buyuk bir konser var sizin için cok onemli !!!

  • pUnKeR • 4 Şubat 2006 01:07 • #548172
    mxr dyna comp
    ibanez tube screamer ts-9
    jim dunlop cry baby
    başka pedala gerek yok...
  • CaFeiN • 4 Şubat 2006 22:59 • #548184
    pod xt live yeterli :D
  • mmkeskin • 5 Şubat 2006 23:24 • #548202
    boss OD3 Boss DS2 birde boss dd3
  • jasuakamikaze • 6 Şubat 2006 10:19 • #548207
    Ya su pod xt life nasıl hiç denemedim ben BOSS GT 8 almayı dusunuyorum ama bazıları POD XT dene once diyorlar GT8 ile arasındaki farklar ne mesela ??? Birde fiyatı ne kadar ?
  • drummist • 6 Şubat 2006 22:48 • #548217
    ds1, tube screamer, marshall kompressör
  • MeDuSA2 • 7 Şubat 2006 19:31 • #548227
    oVER DRİVE,VOLUME,CHORUS
  • jasuakamikaze • 7 Şubat 2006 20:41 • #548228
    Tebrik ederim!!! bende setupımda volume pedal kullanıyorum ve bir tek sen volume pedal yazdın simdiye kadar...
  • ibanetze • 9 Şubat 2006 11:06 • #548235
    gerekmiyosa niye kullansın millet

    bunun için insan tebrik edilir mi :))
  • PeshTeMAL • 10 Şubat 2006 15:00 • #548238
    Boss DS-2 + Boss DD-6 + Boss CH-1

    amfi yoksa DS-2 yerine Sansamp Triac.
  • KeReMmM • 10 Şubat 2006 15:33 • #548239
    mxr dyna comp
    sans amp tri ac
    boss ps2
    +
    wah