Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • easily • 21 Haziran 2006 12:03 • #550156
    hani konuya musallat olmuş gibi olcam da ben de elektrogitar aldım geçen sene ama ÖSS falan derken nasip olmadı daha yeni yeni çalışmaya başlıycam. Öğretmen tutmak istemiyorum çünkü daha önce belli enstrümanları (bir kısmını hoca yardımıyla bir kısmını kendi çapımda) çaldım ki içlerinde akustik gitar da vardı ancak şunu fark ettim ki sadece tablardan ibaretim akorlara geçişte bi hayli zorlanıyorum. Pratik yapabileceğim akor örnekleri neler olabilir hani geçişlerimi kolaylaştırmak adına diyorum ya da illa hoca tutmam mı gerek? Tatile gitmemem gerekecek çünkü o zaman :(
Bu konunun tüm mesajları