Kesinlikle,herşeyden evvel ritim gitar çalmayı öğrenmelisin,ritim ;gitarda dahil, herşeyde temeldir.Ve gitarın zor kısmıda ritim çalmaktır.akustik ya da klasik al.Başarılar.
çüş artık...
gitarın temeli klasik gitardır.klasik gitar da pena ile çalınmaz dolayısıyla temeli ritim atmak filan değildir.akor basmak gibi şeyler flamenco da görülür daha çok klasik gitarda.klasik gitarla , apoyando ve tirando... gibi teknikler kullanılarak , klasik müzik eserleri icra edilir çoğunlukla.
sebepsizanlam , sana tavsiyem elbette bir klasik gitar alıp , doğru dürüst bir kursa gidip , "klasik gitar" öğrenmen , ritim , pop gitar dedikleri uyduruk şeylerden değil.sıkılabilirsin notalardan filan ama , ilerde iyi ki böyle bir şey yapmışım diyeceksin.