Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • kkurt • 21 Haziran 2006 16:29 • #550163
    klasik gitar bir tür piyanodur, aynı mantıkla çalınır (mekanik olarak biraz daha kısıtlı tabi ki). çalış tarzı olarak akustik gitar ritmlerine hiç benzemiyor. 3 akor öğrenip ritm eşliğinde şarkı söylemenin müzik yapmak olduğunu sanan varsa, gidip klasik gitar nasıl çalınır öğrenmelerinde bence de çok fayda var.
Bu konunun tüm mesajları