klasik gitar bir tür piyanodur, aynı mantıkla çalınır (mekanik olarak biraz daha kısıtlı tabi ki). çalış tarzı olarak akustik gitar ritmlerine hiç benzemiyor. 3 akor öğrenip ritm eşliğinde şarkı söylemenin müzik yapmak olduğunu sanan varsa, gidip klasik gitar nasıl çalınır öğrenmelerinde bence de çok fayda var.