çok sevgili arkadaşım biz burada gitara yeni başlayacak birine yardım amaçlı yazıyoruz .Bu saydığın isimlerin eserlerini çalmak gibi bir niyeti olduğunu(en azından şimdilik) sanmıyorum bu arkadaşımızın.Önce müziği iyice öğrenmesi lazım.Sen gitara başladığında john williams mı çaldın:)Ayrıca saydığın isimler gitaristliklerinin yanında(mesela john williams kompozitör dür)daha geniş anlamda müzisyenlerdir:)bu arada kkurt un lafı çok hoşuma gitti.
'klasik gitar bir tür pianodur'