Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • fizban • 21 Haziran 2006 21:48 • #550174
    eğer ki illa hedefin elektroysa direk elektrodan başlamanı tavsiye ederim. ben ve burda ki bir çok arkadaşım klasik gitarla başlamış olabiliriz ancak kişisel görüşüm elektro çalmak istiyorsan direk elektroyla başlamandır. daha sonra klasikten elektroya geçmek oldukça zor ve yorucudur.
    tutuşları farklıdır. teknikleri ziyadesiyle çok ama çok farklıdır. klasik gitar çok daha kaba elektro ise hasas bir kız gibidir. ufak bir dokunuşla yaygarayı kopara bilir ama klasik tınlamaz bile. klasikten elektroya geçince birden sapı eline çok küçük gelicek parmakların birbirine dolancaktır ki zaten elektronun sap tutuşu farklıdır. sapı aşağı perdelere indikçe kavrarsın ancak klasikte yumurta tutar gibi tutarsın.. vesayire vesayire....
    bana kalırsa amacın elektro çalmaksa elektro ile başla ve sürdür. elektro gitarda da çok güzel klasik besteler çalabilirsin bunu da belirtiyim ayrıca..
Bu konunun tüm mesajları