şaka gibisin... klasik gitarın temeli "ritim atmaktır" diyorsan , bana neden arenas ın ilk sayfalarında akorların değil de , başka şeylerin olduğunu izah edebilir misin ?
dur ben senin yerine edeyim biraz.onlar bilmiyor , ezberci .. sen daha fazla biliyorsun onlardan...