ya arkadaşlar olay baya tartışmaya dönmüş ama rubber soul'un dediği gibi yeni başlıyorum...neyle ve nasıl baslamam gerektiği hakkında bişeyler öğrenmek istedim...ama bu sefer de kafamda soru işareti olustu:S napmalıyım ritm diyen var direk elektroyla basla diyen var off iyice karıstı kafam bir karar verin napiyim:S:s:S:s:S