arkadaşlar sağolun cok yardımcı oldunuz...cidden kafamda bazı şeyler oturdu bir an önce elektroya gecmek istiyorum ben!!!!!simdi akustik ya da klasikle baslıcam mecburen cünkü gitarla hiç bi gecmişim yok..ama biraz ilerlettikten sonra elektro olur heralde