Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • Serpent_King • 23 Haziran 2006 00:56 • #550216
    güzel kardeşlerim benim sazan balıklarım.Klasik gitar ayrı , akustik gitar ayrı.sen hayatında görmemişsin ki klasik gitar nasıl çalınır öğrenilir.türkiye de "klasik müzik" öğreten klasik gitar hocaları ARENAS kullandırırlar genel olarak.örnek: bakırköylü sanatçılar derneğine git , gülizar okay halen ordaysa sana romance ı da çalar mutlu mesut olursun , klasik gitar nedir öğrenirsin.klasik gitar ayrı bir olay lütfen abuk sabuk ritim mitim gelmeyin bana başka bir şey söylemek istemiyorum.ama akustik gitarda arenasla ilerleyemezsin.bizim de bu yeni başlayan kardeşimize söylemek istediğimiz klasik gitarla başlayıp müziği öğrenmesi.ben o kursa giderken nota okumayı , nota ile çalmayı , ölçüyü değeri her bi şeyi öğrendim.ha doğrusu bu ama diyorsanız ben bunları yapamam , kafamdan müzik yapıcam hobi olarak başlıyorum fazla kasamam böyle şeylerle orası sizin bileceğiniz iş.böyle yaparsanız ilerde daha çok zevk alırsınız sadece müzik yaparken.

    size ikinci tavsiyem , gidip mimar sinan üniversitesi batı müziği konservatuarında klasik gitar dersi veren hocalara "ritim öğretmiyorsunuz manyaksınız , hiçbir şey bilmiyorsunuz" demeniz.sonra burdan haber verin bakalım ne tür tepkiler aldınız :)
Bu konunun tüm mesajları