elbette zaten benim davam klasik gitarın temeli ritimdir denmesiyle ilgili.gerçi arkadaş herşeyin temeli ritimdir diyerek fagot , viyolonsel çalan insanlara kısa devre yaptırdı burda ama olsun mevzu gitar tabi dağıtmayalım.
linkteki çok güzel bir örnek teşekkürler ayrıca.sıfırdan gitara ve müziğe başlayan bir klasik gitar öğrencisi , bu tarz komplike parçalara gelene kadar hiç ritim akor filan öğrenmiyor mesela.