Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • Serpent_King • 23 Haziran 2006 01:32 • #550219
    elbette zaten benim davam klasik gitarın temeli ritimdir denmesiyle ilgili.gerçi arkadaş herşeyin temeli ritimdir diyerek fagot , viyolonsel çalan insanlara kısa devre yaptırdı burda ama olsun mevzu gitar tabi dağıtmayalım.

    linkteki çok güzel bir örnek teşekkürler ayrıca.sıfırdan gitara ve müziğe başlayan bir klasik gitar öğrencisi , bu tarz komplike parçalara gelene kadar hiç ritim akor filan öğrenmiyor mesela.
Bu konunun tüm mesajları