Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • Serpent_King • 23 Haziran 2006 02:10 • #550221
    öyle denmesinin sebebi , gitarı alcak kişi ilerde gitar çalmaktan bıkabilir , başka şeylere merak salabilir , o yüzden fazla para harcamasın diye.ama bu yüzden söylenmiyorsa hiç bir mantığı yok dediğin gibi.
Bu konunun tüm mesajları