Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • fizban • 24 Haziran 2006 20:44 • #550248
    :-)
    evet sağa sola çarparak da öğreniliyor.
    :-)
    şöyleki ben sonucunda daha akor yapmasını bilmeyen ya da gitarı nasıl tutacağını bilmeyen birine tutupta neden 400-500 dolarlık bir gitar vereyim? bu kişi sonucunda ilerde gitarı bırakabilir. her şeyden öte özelliklede çalacağı elektroysa daha o dönemde yani gitara başlayacağı dönemde ki müzik zevkiyle ve çalmak istediği tarzla, gitarda ilerledikten sonra ki müzik zevki ve çalmak isteyebileceği tarz değişir.
    diyelimki arkadaşımız bluescu. daha gitara yeni başlıcak gidiyor kendine bi fender strat alıyor 600 de bayılıyor. ancak müzikte ilerliyor ilerliyor ve bakıyor ki blues ona hitap etmiyor. metal daha hoş geliyor. ve ya neoklasik.. kim bilir belkide bambaşka bir tür. peki elinde ki ensturmanıyla nasıl sağlam-tatmin edici bir şekilde bunu icra edebilir? sonucunda özelliklede iyice ilerlediyse gitarda değiştirmek isteyecektir çünkü rahatsız edecektir onu. ne yapacak. daha önce 600 verdiği gitarını büyük ihtimalle 150ye bile alıcı bulamıcak çünkü amatörlüğü döneminde sapını vurmuş ya da akor yaparken kasnağı eğriltmiş ve ya da buna benzer acemiliğin verdiği kazalarla gitarı oldukça zedelemiş ve zarar vermiş olucak.. her şeyden öte arkadaşımız diyelim ki heves etti yine gittik ona 400-450 dolarlık bi gitar aldık. bi çaldı iki çaldı baktı yapamadı bıraktı.. e yazık olmaz mı o zaman o paraya?

    işte bu yüzden ilk başta fazla iyi olmayan ucuz ensturman alman önerilir.

    dahada kısacası sen neysen ensturmanında o olmalıdır..
Bu konunun tüm mesajları