Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Adana ile Urfa Dürüm & Kore ile Japon İbanez arasındaki farklar???

  • BurakFender • 23 Kasım 2006 18:35 • #553716
    yao ming kısa mı şimdi:Dneyse aynı soruyu bende soruyorum.rgt42 bence düşük ibanez prestige lerden daha iyi.ama gerçekten öyle mi??kore olunca ağacına işeyip mi koyuyolar gitara?
Bu konunun tüm mesajları